dr Szymon D─ůbrowski

 

Ksi─ů┼╝ki

  • Pedagogika religii J├│zefa Tischnera. W poszukiwaniu nowego modelu edukacji religijnej, S┼éupsk 2016

 

Artykuły

  • (Nie)mo┼╝liwa pedagogika (po)wolno┼Ťci w pracy socjalnej [w:] ÔÇ×Personalne konteksty pracy socjalnejÔÇŁ, S┼éupsk 2016;
  • Filozofia powolno┼Ťci ÔÇô odpowiedzi─ů na wyzwania wsp├│┼éczesno┼Ťci [w:] ÔÇ×Universitas GedanensisÔÇŁ, 2016, t. 50;
  • Strategie komunikacji w ruchu slow odpowiedzi─ů na wyzwania edukacji mi─Ödzykulturowej XXI wieku [w:] ÔÇ×Wielokulturowo┼Ť─ç ÔÇô komunikacja na stykach kulturÔÇŁ, Wroc┼éaw 2016;
  • (Po)wolna edukacja religijna [w:] ÔÇ×Mi─Ödzy ekskluzj─ů a inkluzj─ů w edukacji religijnejÔÇŁ, Wroc┼éaw 2016;
  • Polska edukacja religijna - mi─Ödzy tradycj─ů a wsp├│┼éczesno┼Ťci─ů [w:] ÔÇ×R├│┼╝nice, edukacja i inkluzjaÔÇŁ, Gda┼äsk 2015 online:  https://www.researchgate.net/publication/301534816_Roznice_edukacja_inkluzja
  • Dramat - w my┼Ťli pedagogicznej J├│zefa Tischnera [w:] ÔÇ×Cz┼éowiek cz┼éowiekowiÔÇŁ, S┼éupsk 2015;
  • Pedagogika slow modelem dzia┼éania w edukacji r├│wno┼Ťciowej [w:] ÔÇ×Nier├│wno┼Ťci spo┼éeczne w trosce o otwarcie horyzont├│w edukacjiÔÇŁ, Gda┼äsk 2015; online:http://wirtualnirealni.irse.pl/27/publikacje#nierownosci-spoleczne-w-trosce-o-otwarcia-horyzontow-edukacji-4
  • Model agatologicznej edukacji religijnej odpowiedzi─ů na aktualne przemiany spo┼éeczno-kulturowe XXI wieku, [w:] ÔÇ×Religijne uwarunkowania pracy socjalnejÔÇŁ, Toru┼ä 2014;
  • Inkontrologia pedagogiczna jako poszukiwanie nowej metody edukacyjnej [w:] ÔÇ×Jak uczy─ç by nauczy─ç? Refleksje akademik├│w i praktyk├│wÔÇŁ, Warszawa 2014,
  • Pedagogika spotkania alternatywnym modelem wsp├│┼éczesnej edukacji, [w:] ÔÇ×Universitas GedanensisÔÇŁ 2013, t. 45; online: http://www.utw.diecezja.gda.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=22&Itemid=22
  • Autorytet w edukacji religijnej. Poszukiwanie alternatywnych modeli wychowania [w:] ÔÇ×Autorytet ÔÇô czy potrzebny w procesie edukacji?ÔÇŁ, Toru┼ä 2012;
  • Krytyczna pedagogika religii [w:] ÔÇ×Pedagogika krytyczna dzi┼Ť. Podstawy, dylematy i wybrane problemyÔÇŁ, Gda┼äsk 2012;
  • J├│zef Tischner jako pedagog religii [w]: ÔÇ×Keryks: numer specjalnyÔÇŁ 2011;
  • Autorytet w edukacji [w:] ÔÇ×Tolerancja a edukacjaÔÇŁ, Gda┼äsk 2008;
  • Z┼éo jako zjawa. Fenomenologiczna koncepcja z┼éa na przyk┼éadzie stanowiska J. Tischnera; online:  www.racjonalista.pl/kk.php/s,3913/2005
  • Fenomenalizm tomistyczny. Z┼éo jako fenomen o statusie ontologicznym, online: www.racjonalista.pl/kk.php/s,3896/2005
  • Z┼éo jako brak. Klasyczna koncepcja z┼éa na przyk┼éadzie stanowiska M. A. Kr─ůpca, online: www.racjonalista.pl/kk.php/s,3907/2004

 

Gdańskie Wykłady Filozoficzne

  • 1

 zobacz wszystkie wyklady

Nasz Facebook

facebook

Odwiedziło nas

0.png7.png6.png6.png0.png1.png6.png
Dzisiaj0
Wczoraj168
W tym tygodniu0
W tym miesi─ůcu1459

Informacje o u┼╝ytkowniku:
  • Twoje IP: 3.238.225.8
  • Twoja przgl─ůdarka: Unknown
  • Wersja:
  • System: Unknown

Obecnie na stronie jest:
2
u┼╝ytkownik(├│w)

poniedziałek, 08.08.2022 / 00:04